משפטים לחולצות לטיול שנתי

By ספטמבר 6, 2016מאמרים
משפטים לחולצות לטיול שנתי
Rate this post

משפטים לחולצות לטיול שנתי נועדו בשביל להעביר מסר אחד אשר מקשר בין כלל התלמידים, זה יכולת להיות משפט מצחיק שנאמר בכיתה, או משפט שמגדיר את הכיתה. דוגמא של משפטים לחולצות לטיול שנתי – "תנו כפיים למורה סמדר שתסבול אותנו גם מחר….". רוב הכיתות חושבות ביחד על משפטים מגניבים לחולצות לטיול שנתי. משפטים מצחיקים לחולצות לטיול שנתי יכולים לרומם את המצב רוח של הכיתה ולהוסיף לאווירה השמחה של הטיול. בחרו משפטים מקוריים לחולצות לטיול שנתי כך שאתם תהיו שונים וייחודיים ביחד לכיתות האחרות.

למעבר לדוגמאות ומידע נוסף על חולצות לטיול שנתי

הטיול השנתי הוא בדרך כלל חוויה בלתי נשכחת שתישאר אתנו בזיכרון מספר שנים קדימה. כדי להעצים את החוויה ולהשאיר לנו מזכרת יש בידנו האפשרות לעשות הדפסות אישיות על מוצרים שונים כמו חולצות, כובעים, קפוצ'ונים, מכנסיים ואפילו גרביים תואמות. מומלץ לחשוב על רעיונות שיאפיינו בצורה הטובה ביותר את השכבה או הכיתה, בצורה של בדיחה, כיתוב מצחיק, תמונה משותפת או כול רעיון אחר שתוכלו לחשוב עליו.

אז איך תיצרו משפטים לחולצות לטיול שנתי?

חשבו ביחד עם המורה והכיתה
היזכרו בסיטואציות מצחיקות שקרו בכיתה
חשבו על משפטים מצחיקים של המורה
חשבו על משפט המתחרז עם שם הכיתה
תנו מקום לדימייון וליצירתיות שלכם

להלן מספר משפטים לדוגמא

  • סתם כי בא לנו ט' 2
  • כי אנחנו לא שמים עליהם ז' 1
  • יא כיתה של שפיצים
  • ט' כי טבעי שלא תשלוט בעצמך
  • מב"ר כי משפחה לא בוחרים

מצאתם משפטים מגניבים לחולצות לטיול שנתי?

אחרי חשיבה מעמיקה ושינויים רבים הגעתם למשפט המתאים ביותר עבור כיתה שלכם. מה נותר עכשיו לעשות? פנו אלינו! אנו ניצור עבורכם הדפס לחולצה בהתאמה אישית ונעזור לכם לבחור את סגנון החולצה המתאים ביותר עבורם.

לפרטים נוספים אתם מוזמנים להשאיר לנו פרטים בטופס צור קשר

או להתקשר ישירות לטל' במספר 03-9021711 

התקשר עכשיו
מפת הגעה