אילו בדים מתאימים להדפסה על חולצות

By ספטמבר 6, 2016מאמרים
אילו בדים מתאימים להדפסה על חולצות
Rate this post

הדפסה על חולצות יכולה להתבצע במגוון אין סופי של גרפיקות, טקסטים, סגנונות עיצוב, שילובי צבעים וכדומה, והיא יכולה להתבצע גם על שורה ארוכה של סוגי חולצות ובדים.

באופן עקרוני, הדפסה על חולצות יכולה להתבצע כמעט על כל סוג בד, בתנאי אחד, שהבד אינו כולל סיבים חופשים כמו צמר למשל. פעולת ההדפסה מיועדת להטמיע את צבעי הגרפיקה אל תוך סיבי הבד, וכאשר עושים שימוש בבדים בעלי סיבים חופשיים רבים מדי, הצבע אינו יכול להיטמע בהם וכל תנועה של הסיב גורמת להתפוררות שכבת הצבע כבר החל מהרגע הראשון, וביתר שאת לאורך זמן השימוש.

הדפסה על חולצה סגולה  חולצת צווארון וי כחולה לגברים

מגוון רחב של בדים המאפשרים הדפסה על גבי חולצות

הדבר הפופולרי ביותר המשמש להדפסה על חולצות הוא בד טריקו, כותנה, כשבד זה יכול להגיע עם רמות שונות של פוליאסטר ליצירת גמישות בבד. יחד עם זאת, טכניקות הדפסה רבות אינן מתאימות לבדי חולצות טריקו שיש בהן מרכיב אלסטי משמעותי, שכן מרכיב זה עלול לגרום למתיחה וכיווץ משמעותיים של החולצה, מה שיכול לגרום להרס ההדפסה. בטכניקות מסוימות של הדפסה ניתן להתגבר על מגבלה זו, טכניקות המאפשרות הדפסה מאוד מדויקת כך שצבעי ההדפסה נעים יחד עם הסיבים בבד וחוזרים זה אל זה בדיוק כפי שסיבי הבד חוזרים זה אל זה לאחר מתיחה ושחרור.

כמעט כל סוגי החולצות למעט יוצאי דופן חריגים

ככלל, מרבית הבדים המשמשים לייצור חולצות הם גם בדים שעליהם ניתן לבצע הדפסה, למעט סוגים מאוד ספציפיים של בדים שלא ניתן להדפיס עליהם בין בגלל מבנה הסיבים שלהם ובין בגלל הרגישות שלהם לתהליך ההדפסה. ניתן לבצע הדפסה חולצות טריקו, חולצות פוליאסטר, חולצות פולו, חולצות דקרון, חולצות מכופתרות, צעיפים, כובעים וכדומה. בדים אלה הם בדים דומים מאוד, ויכולים להיבדל זה מזה בעובי הבד, מידת הקשיחות שלו, מידת האלסטיות שלו וכדומה, אך כולם מתאימים להדפסה על חולצות.

מומלץ מאוד להתייעץ לפני שקונים את החולצות

בכל מקרה, אם אתם מתכוונים לבצע הדפסה על חולצות, ואתם רוצים לבצע את ההדפסה על חולצות שעשויות מבד ייחודי, ויש לכם חשש בנושא, כדאי להתייעץ עם בית עסק המבצע את עבודות ההדפסה, ולעשות זאת מראש לפני שאתם קונים את החולצות. במרבית המקרים, אם מדובר בבית עסק מקצועי, תוכלו לתאר בדיוק מה אתם מחפשים, ובית העסק עצמו יוכל להזמין עבורכם את החולצות על פי ההגדרות שלכם הן מבחינת סוג הבד, הן מבחינת העיצוב והגזרה והן מבחינת הצבע. לחילופין, תוכלו לקבל פרטים מדויקים לגבי הבדים עליהם תוכלו לבצע את ההדפסה, וכן פירוט לגבי סוגי הדפסה אפשריים עבור בדים ייחודיים, ובהתאם לכך לבצע את רכישת חולצות בפרינטי לי, תוך שאתם מקפידים על כך שהבד מתאים להדפסה.

לפרטים נוספים אתם מוזמנים להשאיר לנו פרטים בטופס צור קשר

או להתקשר ישירות לטל' במספר 03-9021711

התקשר עכשיו
מפת הגעה